• دو شنبه 24 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 5 ذی القعده 1445
  • 2024 May 13
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84437
+
-

تراکم خودروها محور اسلام‌آباد- قصر شیرین را بست

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از بسته شدن محور اسلام‌آباد غرب- قصر شیرین به دلیل تراکم بالای خودروها خبر داد. سرهنگ «محمد حیدری» در گفت‌وگو با مهر در مورد آخرین وضعیت مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی، از بسته شدن محور اسلام‌آباد غرب به قصر شیرین خبر داد. 

وی اظهار کرد: ۹۰ تیم عملیاتی پلیس راه در استان در محورهای ورودی و خروجی استان کرمانشاه از کنگاور تا خسروی فعالیت داشته و به صورت ۲۴ ساعته کار نظارت و کنترل ترافیک در محورهای استان را انجام می‌دهند. این مسئول ادامه داد: بار ترافیکی اربعین از ۵ محور سنقر- بیستون، کنگاور- بیستون، هرسین- بیستون، کامیاران- کرمانشاه، گردنه شاهبداغ وارد استان کرمانشاه می‌شود. 

وی از اصلاح و نصب تمام تابلوهای تعیین مسیر در مسیرهای مذکور خبر داد و گفت: همه راه‌های مسیر تردد زائران بهینه‌سازی شده و ایمنی آنها ارتقا یافته است. سرهنگ حیدری افزود: به دلیل این‌که محور اسلام‌آباد- قصر شیرین برای اولین بار است که زیر بار ترافیکی بالایی می‌رود، بیشترین اقدامات انجام شده در محور مذکور بوده است. وی همچنین از آموزش موکب‌داران نیز خبر داد و گفت: قبل از اجرای طرح نیز یک رزمایش امداد و نجات با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شده است.

این مسئول از انجام تبلیغات میدانی فراوان نیز خبر داد و گفت: در تبلیغات مذکور نقاط میدانی و حادثه‌خیز را معرفی کرده‌ایم و این نقاط را پیش آگاهی داده‌ایم.  وی بیان کرد: با توجه به این‌که در فصل پاییز قرار گرفته‌ایم، پیش‌بینی می‌شود مقداری بارش هم داشته باشیم و اولین بارش‌های پاییزی خطرناک‌ترین اتفاق است و باعث لغزندگی (صابونی شدن) جاده‌ها می‌شود.  سرهنگ حیدری افزود: به این منظور ما سعی می‌کنیم در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه همه ماشین‌ها رو نگه داریم و تذکرات لازم را به رانندگان بدهیم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید